tisdag 29 mars 2011

I sence a disturbance in the force.


Det har varit en turbulentisk tid här på hotellet. Vår chef fick nämligen sparken för en orsak som ingen tycks känna till. Vi saknar med andra ord en ledare och vi hade redan sen tidigare lite problem med personal. Så det har blivit massvis med övertid och konstiga direktiv från olika håll, dessutom håller vi på att byta dryckes leverantör så vi har inte ens så hemskt mycket att sälja... Ja va kan man säga, chaos reigns but the force is strong in this one! Ha fortsatt att göra mitt jobb som normalt det ända som oroar mig är att jag mest jobbat med den chefen som fick sparken och undrar om jag kommer att få lika goda och utförliga referenser av resten av ledning... Men man har hunnit ha kul också. Det är Thomas sista vecka här med oss så på torsdagen drog vi ner till stan med Steve, Thomas och Mikey. Hamnade på en bar som heter Baker Street, dom sålde Finlandia och resten av kvällen är väl inte så hemskt svår att räkna ut.
På lördagen fortsatte festandet efter jobbet jag tog mig in till stan med Jason och Thomas vi stack till TP's där några andra från jobbet var och firade Danielles födelsedag. Sumeringen av kvällen är ungefär denna, kom till klubben, såg en kattmats reklam, fick purkka på skjortan och dansade med Jessica Rabbit (Danielle), sen via Subway hem och upp och jobba 4,5 timmar senare. Den här veckan har börjat och fortsatt med mycke hårt jobb och aktivt tränande på gymmet. Igår spelade jag Squash med Lizzie och stack sedan med Dan till en pub där dom hadde en real ale festival, svårt att tacka nej till £2 stop! Jag imundigade bland annat en svensk ale som var intressant. Tyvärr hade jag inte papper eller penna med mig så det blir inget öl-bloggs inlägg om den. Nu vankas det film och sedan sova. På fredag blir det london med Simon och nästa onsdag (min födelsedag) blir det london IGEN då är det dags för röstning och party med Lotta och Linnea! Smell you later.

Inga kommentarer: