tisdag 22 mars 2011

Fulla skottar, tanter i peruk, födelsedags luncher och 0 inspiration



Ber ödmjukt om ursäkt att för jag har haft 0 inspiration att skriva plus att det har varit lite stressigt på jobbet sedan den senaste uppdateringen. I torsdags var det ju St.Patricks day här och dagen började med att hotellet blev invaderat en skotsk bussgrupp på 48pers som alla förståss ville äta o dricka, dera invasion pågick tills lörda efter frukost. Men det stoppade inte oss! Efter jobbet drog jag, Thomas, Jason och Stewy ner till stan för att fira. Började på Sir Dans och flyttade oss sedan till Broadwalk där vi stötte på Dan, Mark, Martin och Kelly från broadwalk bar det sedan vidare till Lava Lounge och hem via kebab kiosken vid klockan 2. Nästa dag var det dags att börja jobba klockan 06.30 allt gick bra och vi klarade av det fullsatta hotellet utan problem. På kvällen var det några Damer i peruk som firade Red Nose Day villket var ganska kul. Weekenden gick snabbt utan några egentlingen minnesvärda stunder då siktet redan var inställt på måndagens och tisdagens ledighet. Måndagen gick åt till att ta tillbaka krafterna från weekenden med att sova, kolla film och gymma. Det blev 1,5h styrke träning och 30min boxnings träning och sparrning med Bobby. Måste nog säga att det är tungt att bli slagen i 15min. Tisdagen (idag) har spenderats genom att jaga gatukonst i Bristol dessutom fick jag ett samtal från moster och mamma men han tyvärr inte snacka så länge me morsan då batteriet i telefonen dog. Här finns alla bilder från mina äventyr även dom tagna idag!

Och glöm inte att följa med ölbloggen här!

Inga kommentarer: